Jubileumwandeling

Vandaag lanceren we met trots onze jubileumwandeling ter ere van het 125-jarig bestaan van de Koninklijke Harmonie Sint-Cecilia Hoeselt.

De wandeling vertrekt aan de Kiosk in Hoeselt Centrum en onderweg wordt er verteld over de geschiedenis van de harmonie en kan je opnames van muziekwerken beluisteren die in het verleden door de harmonie zijn uitgevoerd en opgenomen.

Er is een route van 6,5km en een van 8,5km.
De routes zijn bij slecht weer niet overal buggy vriendelijk.

Hoe werkt het?

– Neem je smartphone en oortjes mee voor de luisterfragmenten

– Download de App RouteYou, dit is niet echt nodig aangezien de wandeling ook bewegwijzerd is (volg de rode pijlen van de harmonie).

– Scan de gewenste route aan het startpunt (Kiosk – Dorpsstraat – dit werkt ook zonder de RouteYou app)

– Onderweg kan je op 10 plaatsen een QR-code scannen met je smartphone. Deze leidt je naar een tekstfragment over de geschiedenis van de harmonie en aansluitend een muziekfragment uitgevoerd door de harmonie op één van haar concerten. De wandeling kan gedaan worden tussen 21/12/’20 en 21/02/’21.

Post met de hashtag #HarmonieHoeselt een leuke onderweg-foto en jullie reacties 🙂 !!

Veel wandel- en luistergenot in je eigen bubbel. Hou je aub aan de geldende Covid19-maatregelen!